Informacinės interneto svetainės plėtros planavimas

Pagrindiniai faktoriai įtakojantys svetainės srauto prieauglį yra:

  • svetainės puslapių skaičius
  • teksto kiekis viename puslapyje
  • svetainės autoritetas

Tikslingai keliant bet kurį vieną rodiklį ar kombinuojant jų augimą tarpusavyje (efektyvesnis variantas), galima pakelti nuolatinį organinį srautą į svetainę.
Svetainės plėtros planavimą rekomenduojame tiems klientams, kurie pasiekę pakankamą investicijų grąžą iš SEO veiklos arba yra „atidirbę pajamų modelį“. Jei jūs nuo 1000 lankytojų uždirbate 1 euro centą, 4000 lankytojų srauto prieauglis situacijos nepakeis.
Tinkamai suplanuota ir vykdoma nuolatinė svetainės plėtra ne tik kelia nuolatinį srautą naujiems raktažodžiams, bet ir dėl patikimumo/aktualumo rodiklio padidėjimo turi stabilesnes ar augančias pozicijas esamiems. T.y. plėtra gali būti naudojama tiek naujų raktažodžių sukūrimui, tiek esamų palaikymui.

Informacija klientui:

Svetainės turinio plėtra vienas iš svetainės pozicijų saugumą labiausiai garantuojančių faktorių. Kuriant tiksliausiai ar plačiausiai į ieškotojo klausimą atsakantį informacijos šaltinį internete mažiau reikia įrodinėti paieškos sistemoms kad obuolys yra bananas. T. y. mažėja išlaidos išoriniam SEO, ar prie pastovių kaštų kyla SEO sistemos pajėgumas. Primenam, kad užsiimant turinio plėtra – reikalinga vienkartinė investicija per informacijos vienetą.
Turinio kūrimą gali atlikti ir pats klientas, tik prieš tai reikėtų turėti plėtros planą, kad turinį būtų galima plėsti tikslingai.
Nemažai tinkamo plėtrai turinio yra nusėdę pardavimus lydinčioje dokumentacijoje ar kituose kontakto su klientu vietose, kur naudojamas minčių pateikimas raštu.
Mes rekomenduojame šia dalį, kaip svarbiausią išvystyto projekto tolimesnės priežiūros strategiją.

Interneto svetainės SEO plėtros planavimo kaina:

yra skaičiuojama visiškai individualiai kiekvienam projektui.