Elektroninių parduotuvių, elektroninės komercijos projektų pajamų kanalų analizė/projektavimas

Norintiems gauti profesionalią ir pilną pajamų kanalų analizę bei projektavimą rekomenduojame kreiptis į konversijos specialistus. Market Rats atliekama pajamų analizė labiau remiasi organinės paieškos lankytojų analize ir nutūpiančio lankytojo kelio svetainėje projektavimu atsižvelgiant į nutūpimo puslapį ir informacija apie lankytoją (realiu arba potencialiu nutūpimo raktažodžiu).
Papildomi kanalai – tiesioginis nutūpimas, CPC (apmokomų lankytojų pritraukimas), įvaizdinės reklamos atvesti lankytojai, elektroninio pašto marketingo atvesti lankytojai yra nenagrinėjami arba nagrinėjami santykyje su nutūpimo puslapio paruošimu (tiriamas santykis tarp organinio lankytojo elgesio bei kitais kanalais atvestų lankytojų elgesio).
Ši paslauga atskirai neparduoda, o teikiama kartu su kompleksinėmis paslaugomis. Jos rezultatas – didėjanti elektroninių parduotuvių, elektroninės komercijos projektų organinio srauto konversija.